kalt kalt och åter kalt

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
vad kalt det är ute alltså inte ens hund vill va ute o då har et gått långt..

Det enda jag har saknat med den här vinten det är att åka skotter, det är synd att det är så långt upp till stugen och hänta den.
hade vart sa kul att åka på ett gärde och bara gassa.
Men har vinten vart kul, åkte pulka och haft snöbollskring:P

Ska snart åka upp o träffa min kära vänna gud va kul det ska bli,
o sedan hälsa på söta hund och pussar massor på den.

Och min hund blir bara störe o störe.:P

Och sedan fyller jag ju på söndag man blir bara älder o älder det är inte kul utan jobb och utan liv.
Då blir det varm smörgås tårta och vanligt tårta.

Min ågbastu är min räddning och för gyller min dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0