äldre o äldre

Idag har jag varit o handlat allt tills imorgon. det blir varm smörgåstårta och marängtårta sen musm vad gott:P
man tycker det kna bli varmt i nu i stället orkar inet med kyllan längre..

Ska någ åka till gävle i veckan nu kommer blir kul tror jag om vi får bestäma. fast det är väll kallare där uppe en här.

Molly blir bara störe o störe så börjar tycka synd om hene nu faktisk men en då det är inte så läng tid kvar nu som tur e det har gått 6 veckr idag så..

har inte så mycket emr att till läga til dag kommer någ på något roligasre o skriva någon dag tror jag..


Håll mig hårt
En sista gång
Säg Mitt namn
Älskling ljug, vad gör du kan
Se på mig, som du gjorde Då
När jag var Allt som du litade på
Det var då



En bild på bebeis Molly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0