Tråkigt!

jaaa det har inte hämt så mycket med molly lr med mig nu den senaste tiden..

Idag har jag as ont i huvudet och mår bajs men kommer ju såna dagar oxå..

Skulle ju få hjälpa att fixa min blogg men det har vist inet hänt en hoppas hon fixar det skulle vajätte snällt..

På onsdag blir mama gammal oxå firra henne då det alltid lika kul och sedan söndag tror jag mace o disktrasan kommer hem oxå jag tror dom skulle åka hem det 20 pratat dom dom man man vet alldrig med dom häller..

Hoppas det blir något att jobba i helgen fann vill det nu alltså tråkigt att bara gå hemma o inet ha något att göra..

blä blä blä..

Jag ser det snöar jag ser det snöar det va ju roligt HURRA!
vi kanske får en vitt jul en då kan ju alltid hoppas på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0