Satn mycket folk

Idag har jag & Semlan varit i stan o drängts men alla,
faaaaaaan va folk det va och alla stog i vägen tycker jag.

Jag o semlan letade efter någon snyggt att ha nyår men det gick ju åt skogen,
hitta tills slute en väst att ha och det har jag viljat ha länge så det är ju iaf tur det va på rea som allt annat i stan så.

Vi letar o letar o letar efter en nyårsfest man det går faan inte bra alltså för det är ingen som vill ha en i år snart får vi väll dra till med en på gatan lr nått nere på shell där alla andra är.hahah

Fick in lön i dag blev jävligt glad för den, för det va mycket efter längtat i från mitt håll.

Molly blir bara tjockare & tjockar och det har bara gått 4 veckor amn är jätte stor så det är någ många valpar i den lilla magen tror jag så är det någon som vill köpa en sen är det bara att höra av sig i slutet på januari.

Är det någon som har Namnförslag är det bara att ge det det ska börja på S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0