Sanna vänner

Det finns någa i mitt lilla liv som betyder mycket för mig...

Det som betyder mest är ju min lilla Molly
hon finna alltid vid min sida när jag behöver dej och tar alltid bort mina tårar och gör mitt Liv värt att leva igen,
Fat vi kansek får in en liten kille i vårt liv så har du alltid stor plast i mitt hjärta det vet du och det kommer alltd förbli så först hunden tar störst plast i hjärtat säger alla o det är någ sant.
Molly är min först egan hund och henne kommer jag alltid bära med mig hela livet.

Semlan

Vi hatade varnade i början men nu älskar i varndra i stället det är så skönt att ha dej vid min sida ibland tror jag att vi ska gilda i sär allt för mycket man när det är på gränsen så hittar vi alltdi tillbaka tillvanandra en då..
Det känns så skönt att jag vet att någon stans finns du om jag behöver dej..

Pygmén
Den sommar vi bodde tillsamsn började våran tid, tyvärr hatade jag dej.
Och jag trode aldrig vi skulle kuan va vänner efter det som hände då men i dag skrattar vi åt det och ser framåt.
Och vi kan ju bara se i dag varit i är i vårta förhållande haha..
Vi har alltid kul det går inet en tyst stund med oss iaf det är vi ju säkra på.

Tess
Vi har våra komflikter man vi vet endå att vi har varandra någon stan i världen en då.
tur det iaf, känns bar att ha dom som alltid finns o ställer upp.
Våran tid började i stall som alla andra häst tjejer och sedan ser vi vart det har ledigt och det är kul att ha så gammla vänner kvar. 
Glad för att jag har kvar dej hos mig.

Det är som månag jag vill ta upp här amn så blir det en hel uppsats om alla och det blir för mycket att skriva tror jag och det orkar jag inte ikväll..

Men vänner jag alltid vet att jag har kvar vad som en händer är iaf,
Molly, Semlan, Pygmén, Tess, Bronta, Jocke, Hulta, Fille och Mace och sist med inet minst min egna mamma hon finns alltid där för mig iaf ibalnd vill jag lösa alt själv man hon står backom mig i väder och vind det vet jag.


Tyvärr har jag tappat mycket kontakt men folk som jag inet vill och det är tråkigt och hoppas vi hitta tillbacka någon gång..:P
Fia, Sara, Marc, Svea, Tajson, Jennie, och alla andra volvo raggare i skpg



Sanna vänner har man kvar Når de Andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
När du kom behövde jag en vän
Sanna vänner kommer alltid igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0