knäk och snö

Igår hade jag inet svogit på hela natten så gick o la mig vid 19,00 idag o sov till 10,00 idag så.. nu kna jag berätta vad som har hämt oxå utan att somna..:P

igår va jag o klipte mig det blev kort man skönt att slippa all långt hår nu..
 sedan åkte jag bort till Farmor vi gjorde knäk det va ut det blve ca 300 st igår mamam sak få en korg av mig i dej men kakor o knäk i hoppas hon blir glad av det.

Idag iaf fyller min mamma år  så har bakar en tårta till henne och städat hela huset oxå faan va duktig jaf är alltså..

Sak ut o skpta snö om en stund oxå molly har varit ute nästan hgle dagen och hoppas runt och älskar snö det vet ja ju redan man hon hoppar som en lite kanin i snön det är så roligta att se tycker jag..:P

så hon får väll följa med ut igen o skotta tror jag:P

en bild från i går när vi bakade knäk molly tycker oxå om det..:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0