Jaaa lördag igen o jag siter vi datan

Fann va kul jag hade i går när ja jobbade..
Det tycker är kul och sedan får jag penagr för det oxå det är ju bara mer en bra då:P

Men i går när jag skulle åka hem från jobbet kom jag nästan inte i min bilen för dören va fast frusten så det tog en stund man kom en en då sen efter ett tag..

tyvärr börjar molly blir lite trött mig mig nu att jag aldrig gör något med henne så i morgon ska vi ut o leka i snö o ta lite nya kort, sedan ska jag städa i morgon mace kommer ju hem så måste det..

Skulle viljat åkt till kopparberg den här helgen man får fick jag jobba i stället så.
Men gumman jag finns här i alla lägne för dej o stället upp.. sår backom dej fast en blit i från kan man säga..

Alla säger att det börjar synas på Molly nu nja kanske lite men inet mycket tycker jag inte..
vi får välll se om det kommer valpar lr om det bar kommer en fis då det tror jag..


Du är musiken inom mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0