Hjärta

Jaa nu va det torsdag oxå.. vad ska man göra den här kvällen da...
som alla andra kvällar sitta vid datan & snusa.

Molly sovar och jag pratar i Telen som valigt

Va ner i skpg city idag och gick en sväng med molly och hon trorde väll att hon va en valp på 8 veckor och hoppade runt och tycket att livet va jätte kul men jag tycket det va mer pinsant:P

Försöker hitta någon som kan desigan min blogg i dag med går inet så jätte bra man endå ska försöka hitta någon som kan hjälpa mig med det:P

har inte så mycket mer att komma med idag för se om jag kommer på någon imorgon som rä liter mer intresant:p

pusss o god natt

Igenom hållet i mitt hjäart kommer räddningen tills slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0