Fantastigt

Igår va den en bra dag faktigt.
Jag o mamma va ute o gick o hundar fick leka Hälla tycket det va jätte kul att leka med Molly i snön o det är ju bra för henne försöka ta kort på dom när dom lekte men det gick ient jätte bra man en då..


O sedan på kvällen kom Semlan hitt o berätta att hennes framor o farfars hus hade bruntig och det är ju inet kul så här nera in på Jul o allt och inet ha någon stans och va men som tur va dte bara i köket det bran..
Men vi hade det jätte trevligt iaf bytte julklappar och hon blev jätte glad för schallen hon fick av mig o det va ju jätte bar va lite nervös att hon inet skulle tycka om det men detr gjorde hon iaf.
Man om jag får säga det själv tycker jag att jag fick den bästa julklappen för i år iaf ett par nya skor as snygga o jätte sköna är dom oxå.

Hon tycket jag behövde ett par nya skot hahah igentligen inet men en då,
när hon o jag gå på stan jag kollar alltid på skor och min mamma tycker inte om att jag har 100 par skor så o jag har tvyärr inegn plast för dom häller längre men en då fick jag ett par nya så då behöver inet mamma blir arg på mig för att jag köpt ett par nya.

Idag har jag varit med Mace o fille i stan,
man blr ju lite dum i huvudet att umgås med dom men endå det är ju iaf kul och det är väll huvudsaken att man har kul..

Får se nu vad som händer i kväll i livet kanske ska umgås lite med tess lr nätt vi får se va kvällen säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0