En Måndag

jaaa nu är det måndag igen och va ska man göra idag..
hhhmm jag vet ej ska någ gå ut o träna om en stund med lite...
Då blir hon gald iaf.. hom måde ingen bra i natt min lilla bebis hon spyde och va orlig i natt oxå börjar bli tröt på det nu nästa varje natt man så är det väll om man väntar barn..

Pratade men en kompis förut som skulle fixa min blogg nu jätte snällt av dej du vet gummna vill du prat finns jag här för dej..:P

Jag har as ont i mina hander i dag tack vare det är väder om slag hela tiden blir gallen på det snart alltså kan det inte bli kalt o massor med snö i stället  vill ha SNÖ..

det va jul fest i helgen på ön men ja va inte dät satt hemma o hade tråkigt..


Prata med min kära vän nu det är så trevligt att prata med henne:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0