drunknar i snön

Jag har sett det roligast i dag Molly drunkande nästen i snö och tills slut frick jag gå ut i snön o hämta henne i såna sitivationer önskar jag att jag hade en stor hund man jag älskar min lilla gris en då..:P

Annars idag har jag bara skottat skottat o skottar ocj kollat på när mam skottat, annar har det inet hänt något kul..
Varit ut o lekt med hundaran i snö oxå Hälla va oxå med en sväng ut men det av inte länge men iaf o va med o lekte o det är mycket för gammel tant iaf.

sitter här o degar jag tycker synd om mig själv just nu men endå för att jag har så jävla tråkigt nu för tiden,
faaan vill ha något att göra hela dagarna lr nätteran när jag endå inte kan sova..

Får se om jag hittar på något kul i helgen annaar får jag väll se om jag dra en repa upp åt till den alkoliserade byn där uppe o leker med den stora grisen hahah..
Tiden får se vad som händer man jag hoppa chefen ringer i morgon så jag får jobba lite oxå et är alltid kul och komma ditt ut o träffa lite männsikor och få springa runt.

Försöker få en photoshop och jag tror jag lyckas med det så jag kanske kan fixa i ordning min blogg lite bättre det är ju inte jätte snygg nu alltså..
Det kommer någ bli fin en gång i tiden får jag väll hoppas på oxå..

Och på söndag lr jag ska väll säga mer måndag blir det liv i huset här oxå mace kommer ju hem så då blir det inte en lungn stund att villa så får väll annasr villa upp mig det till oxå och se vad man ska göra nyår det kan ju va bra och ta redan på men men det rä sånt som löser sig annasr får jag väll sitta ute i en snödriva o suppa mig jätte ful o säga skål till en träd lr nått det är ju alltid kul det med en ny upplevelse är ju alltid på ett nytt år hahaha.

Men men nu ska jag se om jag kan dryga mig med någon på msn lr mobilen haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0