Bubblande

Nu har jag kommit på någon roligt att skirva i den här oxå..
jag ju inte flitg med mitt bloggade, men måst börja bättre mig som alla vet hur det går för molly o magen.:P

Det bubblar iaf massor i hennes magen oc det är ett täken på att det är valpar,
jag blir så gald bara för minsta täken på bebisar.
Men hon är iaf pigg och glad just nu sover hon som en lite gris ,men hon är min minigris och tycker om henne en då.


Vi ska försöka träna lite mer nu så vi inte lägger av oss alt för mycket har ju varit lite segt på den fronten just nu iaf när det är sånt här värde, dår är man ju inet så sugen på att gå ut o träna men hoppas på lite snö nu iaf.

Mace och jag har kommit fram till iaf vad valparna ska börja på för bokstav iaf på S
För toms valp sak ju heta satan och Maces ska hete socker så då blir det S som för börja på men men min lilla killa ska en då få hete Mowitz så det såå

Jag mitt Liv rullar på som valigt jobbat lite nu i norsholm as kul får lite ont i fötterna sprungit upp och ner på jobbet men allt är bara kul lite och göra och sedan får man penagr för det..
Har alltid sakt att jag aldrig skulle in i sanna branch som Benny o Mace men endå nu är jag där oxå haha:P
Ska jobba nu lite då o dår där ute på julborden och se sedan om det leder till nbågon ner kanske tillo med anstälning prata om om där ut HOPPAS HOPPAS men man ska aldrig hoppasd för mycket för det leder ingenstans, har jag kommit på.





Jag vill ha din kärlek
Jag vill ha din hämnd
Du och jag skulle kunna skriva en dålig romantik (Ohh)
Jag vill ha din kärlek
Alla dina lovers hämnd
Du och jag skulle kunna skriva en dålig romantik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0