Alla Dagar

Nu har et varit jul och fest o allt nu är det lungt till torsdag sedan smäller det igen..

Julafton va bra va i stallet på morgonen men pussade på Io masssor tyvärr va det tomt efter Isidor tycker jag med en då.

Sedan va tde bara hem o börja fixa allt mat till kvällen och sedan helt plötsligt va det kväll vart tog dagen vägen,.

fick i af ett Wii av mace för att jag tjatar på honom helat tiden att han ska ha med sitt hem men nu behöver jag inte det längre..:P
Och sedan fick jag band Hero av mamma o pappa med trummor mik och gitar as kul men trummorna:P

Juldagen va jag o semlan på Palaz det va mycket folk och  fulla va vi iaf kul hade vi.
 och i går kvälll va vi på middag hos farmor o farfar det va väll trevligt idag ska inet jag göra så mycket.

Hoppas min lön kommer in på måndag nu vill ha lön.

Det har iaf gått 4 veckor med molly nu och det synds masssor så jag länktar och väntar masssort nu:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0